threecrazycats.blogg.se

Välkommen till min blogg som handlar om mina fyra katter Lucifer, Shelly, Yoda och min nya tjej Ella! Här får ni läsa lite om mina katter samt en massa bilder på mina monster och deras tokigheter! Planerar inom en framtid att ta en kull på Ella så då blir det en massa bildbomber på små vita fluff förhoppningsvis!

Missarna

Publicerad 2015-11-29 17:45:34 i Allmänt,

Jag var för ett tag sen med i en tävling gjord av Josephine som driver en underbar kattblogg där man smälter av alla härliga bilder på massor av fluffbollar till katter! 
Jag vann den tävlingen så roligt! är i stort behov av en ny kattvippa så kommer bli super kul o massor av lek 
när den åker ned i brevlådan! Tack så mycket! 
 
(Uppdaterar om vippan när den anländer!)
 
Här kan ni läsa hennes blogg :) http://blogg.agria.se/josephinenorman/
 
I morgon så bär det av till vetrinären med Shelly för säkert hundrade gången detta år, hittade en stor blodfläck från hennes sår i morse i sängen så det bådar inte så gott.. 
Det är så jobbigt att veta hur man ska göra när man inte vet om hon har ont eller inte och när man ska sluta proppa i henne kortison och låte henne somna in.. Men ack så frustrerande och jobbigt det känns, vill bara ha henne vid min sida i de 15-20 år jag planerat.. 
 
Lucifer & Shelly ser på fåglarna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela